Wednesday 1 July 2009

Ny og shiny mascara!

Tenkte jeg skulle unne meg en ny mascara her om dagen - siden den jeg har begynner å bli to år gammel... *host* Og det har visst skjedd saker og ting på den fronten siden min siste sminkehandletur, for det var vanskelig å velge gitt! Heldigvis var damen på Vita superflink, og ledet meg i retning MaxFactor-hylla, nærmere bestemt mot DENNE lille saken:


Gummibørste er visst fantastiske greier, sa damen - og sannelig meg hun hadde rett! Dette er faktisk den beste msacaraen jeg noen gang har brukt, den gir volum, klumper ikke, er lett å påføre, og resultatet ser rett og slett flott ut!

klikk deg inn på Norsk Ukeblad sin mascaratest og les om Masterpiece-mascaraen:
http://www.klikk.no/produkthjemmesider/norskukeblad/article271216.ece

No comments:

Post a Comment